مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

شهردار یکی از شهرهای ایالت لوئیزیانا در آمریکا به اتهام تجاوز به پسری نوجوان دستگیر شد.

خانم شهردار

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از گاردین، این زن تنها زنی بود که توانسته بود در تاریخ شهر دی‌ریدر در لوئیزیانا به سمت شهردار دست پیدا کند. این زن ۴۲ساله که میستی رابرتز نام دارد، درحالی‌که برای رقابت در انتخاب شهردار جدید آماده می‌شد، ناگهان با نوشتن نامه‌ای از سمت خود استعفا داد و مردم شهر را شوکه کرد. هرچند ‌ابتدا معلوم نبود که دلیل استعفای او چیست، اما حالا معلوم شده که وی درست یک روز پس از اینکه متوجه شده پلیس تحقیقاتی را درباره رابطه او با یک پسر نوجوان آغاز کرده، تصمیم به استعفا گرفته است.

اما تحقیقات پلیس زمانی آغاز شد که پسر نوجوانی شکایتی علیه خانم شهردار مطرح کرد و مدعی شد که از سوی وی هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

با شکایت پسر نوجوان، مأموران به تحقیق از وی و پسر نوجوان‌ دیگری که ظاهرا شاهد این ماجرا بوده، پرداختند و متوجه شدند که خانم شهردار برخلاف میل پسر نوجوان، او را مجبور به این رابطه کرده است. به این ترتیب و با تکمیل تحقیقات، دستور بازداشت این زن صادر شد و او از سوی پلیس دستگیر و با اتهام تجاوز روبه‌رو شد؛ اتهامی که می‌تواند برای وی تا ۲۵سال حبس به همراه داشته باشد.

درحالی‌که پلیس ایالت جزئیات کمی از اتهامات علیه خانم شهردار را مطرح کرده، اما وکیل این زن مدعی شده که او بی‌گناه است. با این حال، پلیس در جریان تحقیقات انجام‌شده، شواهدی به‌ دست آورده که نشان می‌دهد خانم شهردار گناهکار است و به همین دلیل دادگاه برای او قرار وثیقه صادر کرده است. قرار است این زن به‌زودی در دادگاه حضور یابد تا به اتهامش رسیدگی شود.

کد خبر 871610
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha